lørdag 24. november 2012

Dette tar av! ---Blogglotteri---



Jeg er overveldet! 

Bloggtelleren min sier at jeg har hatt snart 11 000 besøk den siste måneden!
Totalt har jeg nesten 77 500 på telleren. 
i tillegg har jeg for øyeblikket gode plasseringer hos Bloggurat :-D

Bare se: 

1197 forskjellige besøkende(siste syv dager)215. plass på topplisten for hele Norge •  9. plass i kategorien strikking •  5. plass i kategorien håndarbeid •  6. plass i kategorien kreativitet •  11. plass i kategorien hobby •  1. plass i kategorien håndarbeide


Og dette syntes jeg må feires! Så jeg kaster i gang et
 BLOGGLOTTERI!!!
Pickles har vært utrolig snille, og sponser med en gevinst! Og det er den aldeles herlige og nyeste strikkeboken Flere Pickles Favoritter

Bilde fra pickles.no

Ta Gjerne en titt på den hærlige bloggen og nettbutikken deres! Det er disse som selger garnet til den FWSS inspirerte luen min :-D



i tillegg, vil jeg gi bort boken KranserBoken er helt ny og ubrukt

Bilde fra -gyldendal.no

ELLER 3 nøster av det utgåtte garnet SandnesGarn Mini Palett!(Det ene nøstet har magebåndet røket på)



Det ENESTE du trenger å gjøre, er å skrive en hyggelig hilsen under!!
Skriv hvilken av de 3 premiene du ønsker deg, og HUSK å skrive e-post adresse dersom du ikke har blogg :-D
og forresten... Det vil bli 3 vinnere :-)
Trekningen er 9. Desember
Lykke Til! 


91 kommentarer:

  1. Gratulerer med så mange lesere :D
    Så er det jo en kjempe fin blogg du har også !
    Kjekkt med blogglotteri :D Om jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg meg nok Pickles Favoritter ... men lilla garn er jo også kjekkt :P
    Ha en riktig trivelig helg :D

    SvarSlett
  2. Kjempe fin blogg Katrine :)
    Du er helt rå på strikkinga :D
    Om jeg skulle være heldig å vinne så kunne jeg tenkt meg boken om kranser ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flotte tall !!
    Så absolutt fortjent !
    Jeg vil gjerne bli med på lotteri,og
    skulle jeg være heldig står nok Pickles favoritter øverst på lista , men er selvfølgelig glad for alt.
    klem Anne

    SvarSlett
  4. Grattis med mange besøk. Det er ikkje noke løge, for du har ein fn blogg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Trur eg vil ha pickles boka om eg skulle vere so heldig.

      Slett
  5. Hei.
    Det er en fin blogg du har.
    Gratulerer med så mange besøkende.
    God helg og god advent om en uke.
    Skulle jeg være så heldig å vinne, ønsker jeg meg de tre nøstene du har.

    SvarSlett
  6. Grattis! Super premie. Den prøver jeg meg på.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med flotte tall, kjempefin blogg du har. Hvis jeg er en heldig vinner ønsker jeg meg garnet fra Sandnes garn:-))

    SvarSlett
  8. Gratulerer, vil gjerne bli med, pickles boka kunne eg tenkt meg.

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Gratulerer med så mange besøkende! Kom tilfelsigvis over bloggen din på strikkeblogger.no - og kommer nok tilbake igjen. Masse flotte oppskrifter og inspirasjon du har her! =) - skulle jeg være så heldig å vinne noe ønsker jeg meg veldig PIckles sin oppskriftsbok

    SvarSlett
  11. Gratulerer!
    Om jeg vinner ønsker jeg meg garn:)

    SvarSlett
  12. Gratulera med mange besøkande.
    Eg vil vera med og skulle eg vera så heldig å vinne ynskjer eg pickles boka

    Helsing
    Dati på Uformelt

    SvarSlett
  13. Gratulerer med så masse besøk.

    Jeg vil gjerne delta i trekningen og ønsker meg picklesboken eller garnet.

    SvarSlett
  14. Gratulerer med så mange besøk på bloggen =D 11000 på en måned er jammen mye! Nesten dobbelte av det jeg har fått siden mai!

    Slenger meg da også på og sier at Pickles boka virker fristende, garnet frister også egentlig... Vanskelig å bestemme seg gitt :P

    SvarSlett
  15. Grattulerer så mye med flotte tall:)
    Ønsker meg veldig det garnet om jeg skulle være så heldig.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  16. Hurra, gratulerer! Og så fine premier. Jeg ømsker meg veldig boken fra Pickles, så mye at den står på ønske listen :)

    SvarSlett
  17. Inspirerende å besøke deg!!! Knall fristende premier du gir bort!!! Liker både bøker og garn jeg :-) Ha en fin søndag!! Klem Ruth

    SvarSlett
  18. Gøy med så mange kommentarer. Men så har du en flott blogg også da. :)

    Konkurranser er gøy, prøver meg jeg også. Ønsker meg Pickles-boken eller garnet.

    God helg!

    SvarSlett
  19. Gratulerer med mange besøk og 1 plassen.
    Mitt ønske må bli garnet.
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  20. Kjempe fin blogg. Sku ønske jeg vant boken om kranser da jeg skal lage krans til graven til min morfar til jul :) hvis ikke ønsker jeg også pickles boken :)

    SvarSlett
  21. Gratulerer med så mange besøkende
    ! Du har en flott blogg som er til inspirasjon for mange. Flotte produkter og oppskrift som bonus!
    Så gøy med lotteri, jeg har
    Pickles sin bok på ønskelisten ;-)

    SvarSlett
  22. Wow! Det er mange besøk! :-) Og ein flott blogg:-)
    Om eg skulle være så heldig å vinne, så ynskjer eg meg boka frå pickles.
    Håpar du får ei fortsatt god helg!

    Anja Margrete (anja_margrete@hotmail.com)

    SvarSlett
  23. Kjempeflott blogg du har. Her skal jeg følge med videre.
    Hvis jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg med Pickles boken, eller evt garnet. Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  24. Er så glad når jeg finne gode blogger, og dette er en av mine favoritter.
    Vinner jeg så ønsker jeg meg en krans
    Ha en flott søndag. :-)

    SvarSlett
  25. Oi! Så mange treff! Godt jobba, og gratulerer! :)

    Jeg vil gjerne være med. Ønsker meg veldig den boka til Pickles! :)

    God søndag videre!

    SvarSlett
  26. Gratulerer med mange treff! Godt jobba! :)

    Jeg ønsker meg gjerne boka til Pickles om jeg skulle være heldig og vinne!:)

    God søndag videre! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi! Det ble visst to her...
      Fikk beskjed om at den første ikke gikk gjennom.
      Vel, du får slette den ene. :)

      Slett
    2. Gratulerer så mye! Dette fortjener du!
      Jeg ønsker meg pickels favoritter :-)
      Ellensofie94@hotmail.com

      Slett
  27. WOW - så mange lesere!! Kjempemoro.
    En flott side du har, som jeg har kost meg med på morrakvisten idag.
    Jeg er ikke av de heldige som vinner noen ting - ever, men denne gangen krysser jeg fingrene litt ekstra siden det er garn i gevinst :)
    Som du sikkert forstår så er mitt ønske garn om jeg er en av de heldige :) Ha en fin dag.
    Hilsen Elin Jane
    eljanha@gmail.com

    SvarSlett
  28. Kom inn på bloggen din via strikkesida på facebook. Flott blogg som nå er bokmerket, hit må jeg tilbake! :-) Flotte premier gjør det vanskelig å velge, men havner på Strikkeboka.
    Ha en fin dag!

    Silje smabaad@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Flott blogg du har! Blir gjerne med på trekning og ønsker meg boka Kranser hvis jeg skulle være så heldig å vinne :-)

    SvarSlett
  30. Dette var ein kjempeflott blogg :-)
    Vert gjerne med på trekninga og ynskjer meg garn viss eg er så heldig å verta trekt ut. Garn kan ein jo ikkje få for mykje av.
    Bente Markussen.
    markussen.bente@yahoo.no

    SvarSlett
  31. Gratulerer med en suksessfull blogg :) kjempeinspirerende. Jeg vil gjerne være med på trekningen og ønsker meg aller helst picklesboken eller garn :)

    SvarSlett
  32. Gratulerer ! Superfin blogg du har :)
    Blir gjerne med i trekningen om boken fra Pickles, eller garnet :)

    Vennlig hilsen
    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  33. Gratulerer med treffene, skulle bare mangle med en så fin blogg.
    Hvis jeg skulle være heldig, så ønsker jeg meg strikkeboka.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  34. Spennende. Pickles boka har jeg vært og sett og siklet på noen runder så gjerne (eller garn...)

    Ølvottene er jo helt fantastiske, skulle ønske jeg fikk under juletreet. Håper jeg får tid å lage til under noen juletrær..

    Bente

    SvarSlett
  35. Gratulerer :)
    Jeg ønsker meg veldig garnet, siden jeg har en rest av det som jentungen synes er sååå fint. Og nå går det jo ikke an å få tak i det lengre.
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  36. Hei, vil gjerne være med i trekningen! Garnet så super flott ut!
    Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Hei.
    Å endelig en giveaway som jeg kan være med på. Alle andre jeg har sett på andre sider har en lang liste med ting man må gjøre for å være med (og ofte et punkt som ikke jeg kan gjøre.) Håper dette betyr at lykken har snudd. Hint, hint!

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Varm hilsen fra Andrea.

    SvarSlett
  38. Gratulerer :) Du har virkelig gode grunn til å feire :) MDet er en flott blogg du har:) Ønsker å delta i blogg lotteriet, skulle jeg være heldig å vinne, så kunne jeg tenkt meg strikkeboka.

    SvarSlett
  39. Ønsker meg strikkeboken Pickles Favoritter :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  40. Gratulerer & takk for at du gir bort gaver & jeg ønsker meg garn i lange baner! :-)

    Trine

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  41. Så flott giveaway:-) Jeg ønsker meg garn :-D

    Hilsen Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  42. Kom over bloggen her og jeg ble visst følger nr. 200 :-) Jeg ønsker meg helst boken Pickles favoritter om jeg skulle være så heldig å vinne :-)

    Mvh. Margrete
    margretesl@gmail.com

    SvarSlett
  43. Gratulerer med alle leserne! Så fine premier du lodder ut. Førstevalg tror jeg blir det fine garnet. Men kan tenke meg en av bøkene også. Jeg klarer ikke velge... zorri.

    Hilsen Zorrine

    an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Så kjekt at du har fått så mange nye lesere!!! Veldig kjekt :) Jeg ville svært gjerne hatt boka kranser. Pickles boka har jeg fra før, og den er veeeeldig fin ;)
    --klem--

    SvarSlett
  45. Eg ville svært gjerne hatt boka fra Pickles, og gitt videre til min kjære svigermor som er så flink og strikke til alle dei små håpefulle :)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  46. Det er stas når jeg ser at så mange liker bloggen sin:). Fine premier alle sammen, men jeg skulle gjerne hatt boka fra Pickles om jeg vant:). Til Jul er jeg (forhåpentligvis) feridg med siste eksamen i utdannelsen min, og da har jeg endelig tid til annet enn skolearbeid etter jobb:)! Jeg ser jo hvor strikkegærne de andre på jobben er,så kanskje jeg kunne blitt med i strikkegjengen;) hehe
    Du får ha en fin-fin mandag!
    Henriette

    SvarSlett
  47. Gratulerer! Er jeg heldig i trekningen, kan jeg tenke meg Pickles-boka :)
    jumjums@hotmail.no

    SvarSlett
  48. Gratulerer! Skjønner godt hvorfor mange kikker innom denne koselige og inspirerende bloggen. Hos meg er nok Pikles-boka en favoritt :)

    God uke :D

    SvarSlett
  49. For noe stas:D Har tittet innom deg flere ganger, mye fint å se:D
    Jeg liker pickles sine enkle og lettleselige oppskrifter jeg, så jeg ønsker meg den og krysser fingrene;D

    SvarSlett
  50. Hei!
    Jeg blir med. Om jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg meg de tre nøstene med garn.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  51. For en flott gi bort du har ordnet!

    Jeg bli gjerne ha Pickles boka dersom jeg skulle være så heldig å vinne :-)

    SvarSlett
  52. Gratulerer så mye!

    Om jeg skulle bli trukket, vil jeg helst ha:

    1) Pickles boka
    2) Garn
    3) Bok om kranser

    Ha en fin adventstid uten for mye stress :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  53. takk for hyggelig og inspirerende blogg, er innom å kikker på bloggen din rett som det er :-)
    om jeg skulle være en heldig vinner så ønsker jeg meg pickles boka eller garn nøstene :-)

    SvarSlett
  54. Marianne/ storesky@hotmail.com27. november 2012 kl. 08.34

    Oppdaget nettopp bloggen din på strikkesida på fb, og må si jeg skjønner godt at du har mange besøkende! Her må jeg innom flere ganger, og du er allerede lagret i favorittlista mi! Hvis jeg skulle være så heldig å bli trukket som vinner så ønsker jeg meg Pickles-boka, men sier ikke nei takk til mere garn heller ;)

    SvarSlett
  55. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  56. Gratulerer med så mange besøk! Det er jo bare så bra, og vel fortjent... :) Jeg blir gjerne med på trekningen og om jeg skulle bli en av de heldige så ønsker jeg meg garnet.. :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  57. Gratulerer med så mange besøk :)

    Om jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg meg pickles-boka :)

    - Karina
    (karina.bolseth@gmail.com)

    SvarSlett
  58. Hei hei, gratulerer med populær blogg, :) følger deg gjerne, for fin blogg har du jammen meg. Og jeg tar meg den frihet og legge deg til blogglista på min egen blogg, så ser jeg alltid når du legger ut noe nytt ;)

    Skulle jeg vinne, ville de 3 nøstene av det utgåtte garnet SandnesGarn Mini Palett vært noe for meg :)

    :)Linda

    SvarSlett
  59. Blir gjerne med på denne. Er stadig inne og kikker på bloggen din, og har også "lånt" noen av oppskriftene du er så grei å dele med oss andre. Tusen takk for det :-) Har ikke blogg selv, så må bare legge igjen mailadressa da.

    Skulle jeg være heldig å vinne, står nok Picklesboka høyest på ønskelista, med garn som en god nr 2

    Ønsker deg ei fin adventstid

    Hilsen Aina (ainahars@broadpark.no)

    SvarSlett
  60. Gratulerer med flotte tall!! :-)

    Om jeg skulle vinne så ønsker jeg meg boka fra Pickles:-)

    - Mimmi

    (evepam@online.no)

    SvarSlett
  61. Gratulerer med så mange besøkende! koselig blogg du har :)

    Fant deg gjennom strikkesia, og vil gjerne være med på den flotte give awayen. om jeg skulle være så heldig å bli trukket ut vil jeg gjerne ha boka fra pickles :)

    SvarSlett
  62. Hei. Gratulerer med så mange besøkende! Artig!
    Vil gjerne være med i lotteriet! :) Skulle jeg være så heldig å bli plukket ut vil jeg gjerne ha pickles boka! :D Eller garnet.

    SvarSlett
  63. Gratulerer med så mange besøk på den flotte bloggen din :). Hvis jeg er heldig og vinner, ønsker jeg meg boka fra Pickles. Eventuelt garnet. Lykke til videre med bloggen :)
    E-post: meland@vikenfiber.no

    SvarSlett
  64. Hei, graulere med så mange besøkende! :)
    Kunne godt ha tenkt meg pickles boken.

    Hilsen Marit
    tiramy88@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Gratulerer med så stor respons på bloggen din!
    Om jeg skulle bli trukket ut, ønsker jeg garn :)

    SvarSlett
  66. Gratulerer med flotte tall og en flott blogg :)
    Og så finegaver du deler ut!
    Om jeg skulle være så heldig å bli valgt, ønsker jeg meg veldig Pickles sin nye bok :)

    Ha en super kveld :)

    SvarSlett
  67. Hei! Gratulerer med så utrolige tall for besøkende på bloggen din. Er forøvrig ofte innom å kikker, da jeg synes du har så mye flott der :) Om jeg er heldig å vinner vil jeg gjerne ha boka Pickles Favoritter.
    bentetroean@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Gratulere med så mange besøkende :)
    Jeg kan gjerne tenke meg pickles-boka!

    Hilsen Marie
    marieharila@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Gratulerer med populær blogg.
    Ikke så rart da for du har utrolig mye fint.
    Hvis jeg vinner så ønsker jeg boken fra Picles eller garn.

    SvarSlett
  70. Hei! Oi, her inne var det veldig mye flott! Du er en råtass på håndarbeid, måtte jeg bli halvparten så god som du. :) Bok nr. 1 ser veldig kjekk ut.
    kine.adde@gmail.com

    SvarSlett
  71. Så morsomt med blogglotteri!
    Gratulerer med så mange besøkende, utrolig morsomt! Og bloggen din er veldig inspirerende!!
    Jeg har kjøpt meg Pickles-boka, og den som vinner den er veldig heldig, flotte mønster i denne!

    Jeg har mest lyst på garn om jeg skulle være så heldig å bli trukket ut.
    Ha en fiiin dag!

    SvarSlett
  72. Veldig inspirerende og koselig blogg du har :)
    Skulle jeg være heldig å vinne ville jeg hatt Pickles boken eller garn......

    SvarSlett
  73. Dette var en veldig fin blogg. Garn og strikking er jo kjempekoselig, selv om jeg ikke kan strikke, hihi. Men selv om jeg ikke kan strikke, betyr det ikke at jeg ikke synes det er morsomt å prøve. Man kan jo lage masse rart av garn!
    Gratulerer også med så høye tall! Det er jo morsomt! :)
    Om jeg hadde vunnet noen av disse godsakene her ville jeg gitt det som julegave til min farmor, som virkelig elsker å strikke :) Da hadde nok Pickles boken eller garnet vært tingen :)

    Og en siste ting...God jul alle sammen! Det er ikke lenge til nå! :D

    Hilsen Charlotte :) (darkchara@gmail.com)

    SvarSlett
  74. Gratulerer med så mange besøkende :D

    Jeg ønsker meg boka til Pickles. Har den første, og har veldig lyst på oppfølgeren også :)

    SvarSlett
  75. Jeg vil gratulerer deg masse med mange besøkende:)
    Det er nok kjempe moro og ha så mange besøkende og
    komme høyt opp på lister..
    Så masse masse gratulerer...
    Jeg prøver lykken og har veldig lyst på boken
    Kranser..
    Ønsker deg en kjempe fin Førjulstid.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  76. Jeg hadde ønsket meg den første boken ;D Pickles sin altså.
    Gratulerer så mye med mange besøkende!

    britt.unni.haukvik@gmail.com

    SvarSlett
  77. Heisann!
    Gratulerer med mange besøk på bloggen :)

    Om jeg skulle vinne ville jeg aller helst hatt Pickles boken (med garn på en god andreplass ;) )

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  78. Hei!
    Fine tall på bloggen, og fin giveaway :)

    Jeg tar gjerne 1 lodd.

    Jeg strikker, så nye oppskrifter og garn er alltid spennende:
    1) pickles boka, 2) Garn

    Ha en god helg!

    verm "ætt" hotmail.no

    SvarSlett
  79. Hei. Så fin blogg:-) God forklaring på ølvotten- det ønsker jeg å prøve. kommer til å følge deg videre.
    Anne
    antran@frisurf.no

    SvarSlett
  80. Gøy! Grattis =)

    Hvis man skulle være så heldig, ønsker jeg meg garn =)

    SvarSlett
  81. Klart jeg blir med på konkurranse :) Synes det er kjekt å følge med på bloggen din! Og jeg ønsker meg veldig Pickles-boka. Gleder meg til strikkekveld i dag!

    SvarSlett
  82. Gratulerer så mye med så mange besøk :)

    SvarSlett
  83. grattis med så mange besøkende og så flott rating
    jeg ønsker meg mest strikkeboka eller garnet.
    kjempefin blogg

    SvarSlett
  84. Gratulerer så mye! STAS :D

    Så snill du er som holder en give away :-)

    Jeg ønsker meg strikkeboken, hadde vært en perfekt julegave til bestemor :)

    Good juul :)

    Klem!

    theakristinefinstad@gmail.com

    SvarSlett
  85. Ønsker meg garnet :-)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  86. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne ville jeg gjerne hatt den boka fra pickles :)elinlberg@gmail.com

    SvarSlett